Kosár: Jelenleg üres
Főoldal » Gyakran ismételt kérdések

Gyakran ismételt kérdések

Hogyan lehet megrendelni a termékeket?
-Interneten keresztül kosárba tétel és megrendeléssel.
-Személyesen ügyfélszolgálatunkon, ugyanezen adatok megadásával.
-E-mailben a vásárlói adatok megadása után a rendeles@eshop024.hu címre elküldve.
-Telefonon leadott megrendeléseket is tudja rögzíteni az ügyfélszolgálatunk.

Fontos: e-mailben, telefonon és a személyesen leadott megrendeléseknél is szükség van bizonyos vásárlói adatokra, (szállítási, számlázási, e-mail cím)

Hogyan történik a fizetés?
-Készpénzben, személyesen az ügyfélszolgálatunkon
-Utánvétes házhozszállítás esetén készpénzben a futárszolgálatnak
-Előreutalással számlaszámunkra. [ 10702198-65570858-51100005 ]

Kapok-e értesítést kiszállítás előtt?
Amint átadtuk a megrendelt termékeket a futárszolgálatnak, e-mailben vagy telefonon értesítjük! A futárnak minden esetben megadjuk az átvevő telefonszámát, hogy el tudja érni a kiszállítással kapcsolatban. Ezen kívül a futárszolgálat sms-ben is küld értesítést a címzettnek az átvétel napjáról.

Milyen átvételi módok állnak rendelkezésemre?
Előzetes egyeztetés után személyesen ügyfélszolgálatunkon, Budapest 1139. Budapest Üteg utca 17.-19. szám alatt.
Magyarország teljes területén a Sprinter futárszolgálattal, Budapestre 1490.-Ft, belföldre 1980Ft-ért

Mit tartalmaz a vételár?
Az oldalunkon feltüntetett árak bruttó árak, az Áfá-t tartalmazzák.
A szállítási költségek pedig szintén az Áfát és a csomagolási díjjat is tartalmazzák.
Illetve garantáljuk, hogy a kínálatunkban szereplő cikkek Magyarországon forgalomba hozott, hivatalos garanciával és magyarországi szervizhálózattal rendelkező termékek.

Mit csináljak, ha elfelejtettem a jelszavamat/felhasználói nevemet?
Az Jelszó emlékeztető sorra kattintva elküldjük e-mailben az azonosítót.
Vagy Itt újat regisztrálhat.

Ha egyéb kérdése lenne, telefonáljon vagy írja meg az info@petlap.hu e-mail címre vagy vevőszolgálatunknak skype-ra. Köszönjük!